فرماندار شهرستان ممسنی با بیان این مطلب، در آستانه دوازدهم بهمن ماه و نخستین روز از دهه مبارک فجر، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل، افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهری، طرح گاز رسانی به بخش های دشمن زیاری و ماهور میلاتی، طرح های آسفالت راه روستایی، آب رسانی و برق رسانی به شماری از روستاهای این شهرستان است.
داود ایوبی اظهار داشت: طرح تصفیه خانه فاضلاب ممسنی یکی از 40 پروژه مهم وزارت نیرو است که در دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می شود.
وی بیان کرد: این تصفیه خانه از پیشرفته ترین تصفیه خانه فاضلاب به شمار می آید زیرا خروجی آن قابل استفاده برای شرب است لیکن در حال حاضر در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
فرماندار شهرستان ممسنی گفت: همچنین مقرر شده در دهه فجر امسال، با استقرار میز خدمت در مساجد این شهرستان، مسئولان در این اماکن مقدس حضور یابند و با مردم ارتباط چهره به چهره داشته باشند و با مطالبات آنها از نزدیک آشنا شوند.
ایوبی افزود: ارایه گزارش شفاف از عملکرد دستگاه های اجرایی از سوی مسئولان به مردم از دیگر برنامه هایی است که در ایام فرخنده دهه فجر در نقاط مختلف شهرستان ممسنی انجام خواهد شد.
وی، در بخش دیگری از مطالب خود بیان داشت: هم اینک روستاهای بالای 10خانوار در این شهرستان از مزایای برق رسانی برخوردار شده اند و در حال حاضر برق رسانی به روستاهای زیر 10خانوار در حال انجام است.
ایوبی، همچنین به ارایه خدمات به مردم از طریق فعالیت های کارشناسی شده اشاره کرد و گفت: برای انجام این کار، در نخستین گام از شهرک صنعتی این شهرستان آغاز کرده ایم و در قالب تشکیل یک کارگروه در پی رفع مشکلات مربوط به این شهرک و واحدهای فعال در آن از طریق دستگاه های ذی ربط در ممسنی و مرکز استان هستیم.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
7366 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.