به گزارش ایرنا، علی اکبری شامگاه چهارشنبه در آیین آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه صنعت، سنگ، معدن و ماشین آلات وابسته، ماشین آلات راهسازی، معدنی و عمرانی، رنگ، رزین و صنایع وابسته در شیراز افزود: در عرصه بین الملل و با تلاش های خصمانه دشمنان ملت ایران، اتفاقات نامناسبی برای کشور روی داده است اما با تکیه بر توان تولید داخلی توانسته‌ایم راه های جدیدی در عرصه های جهانی برای تولیدات ایرانی ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: یکی از راههای حمایت از محصولات داخلی ایجاد نمایشگاه‌ها به منظورمعرفی کالاهای ایرانی به شرکت ها و بهره‌برداران داخلی و خارجی است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: نه تنها باید به فکر جذب سرمایه‌گذاران جدید باشیم، بلکه باید بتوانیم با حفظ سرمایه گذاری هایی که در استان صورت گرفته است، شرکت هایی که به بهسازی و نوسازی نیاز دارند را مورد حمایت قرار دهیم.
هشتمین دوره از نمایشگاه های بین المللی صنعت، سنگ، معدن و ماشین آلات وابسته ، ماشین آلات راهسازی، معدنی و عمرانی، رنگ، رزین و صنایع وابسته و لاستیک، پلاستیک و ماشین‌آلات وابسته تا شامگاه شنبه 13 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان برپا است.
ع.پ / 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.