به گزارش ایرنا حسین شبانی نژاد، پنجشنبه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست خبری افزود: بیشتر این طرح ها متعلق به منطقه ویژه اقتصادی لامرد است.
وی بیان کرد: افزون بر این 11 پروژه عمرانی نیز در ایام دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی و عملیات ساخت و ساز آنها آغاز می شود.
فرماندار شهرستان لامرد همچنین اظهار داشت: ساخت تونل شهید باقری لامرد نیز در مراحل پایانی قرار دارد و با پیگیری های نماینده مردم شهرستان های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات خوبی به این طرح اختصاص یافته و پیش بینی می شود این تونل در ایام نوروز 98 به بهره برداری برسد.
شبانی نژاد گفت: عملیات احداث ساختمان MRI در بیمارستان ولی عصر (عج) لامرد نیز هم اینک در حال انجام است و با پایان یافتن کار ساخت آن، دستگاه ام آر آی این مرکز درمانی که پیشتر خریداری و به این شهر منتقل شده است در آن مستقر خواهد شد و با بهره برداری از آن 300 هزار نفر می توانند از خدمات آن برخوردار شوند.
وی، اختصاص سهم عوارض آلایندگی منطقه پارس جنوبی در استان بوشهر به شهرستان های همجوار از جمله لامرد و مُهر را دستاورد دیگری برای این منطقه دانست و بیان داشت: این اعتبار حق مردم این 2 شهرستان است و همین امر می تواند به دهیاری ها و شهرداری های این 2 منطقه کمک کند.
شبانی نژاد ادامه داد: باید بر اساس برنامه ریزی های کوتاه مدت، لامرد به عنوان نخستین شهرستان استان فارس در حوزه صنعتی مطرح شود اما این مهم نیاز به آماده سازی زیرساخت های لازم، تلاش مسئولان و همراهی مردم دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز به دلایل مختلف از جمله تحریم های ظالمانه با شرایط دشواری مواجه هستیم اما آینده بسیار امیدوار کننده‌ای در انتظار شهرستان لامرد است زیرا با وجود همه مشکلات موجود، این شهرستان پس از چهار دهه که از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می شود به لحاظ عمرانی و صنعتی در شرایط خوبی قرار دارد.
فرماندار لامرد اضافه کرد: این شهرستان به سرعت در حال طی کردن مسیر پیشرفت و ترقی است و به عنوان یکی از قطب های صنعت کشور به شمار می آید.
شبانی نژاد ادامه داد: برای استمرار حرکت رو به جلو پیشرفت ها در این شهرستان، نیازمند همراهی بیش از پیش اصحاب رسانه هستیم و انتظار می رود در کنار انتقادها، نکات مثبت هم بازتاب داده شود زیرا موجب تقویت جایگاه این منطقه خواهد شد.
وی افزود: همچنین انتظار این است که رسانه ها ضمن طرح دیدگاه های مختلف، اخلاق و ادب را سرلوحه همه امور خود قرار دهند.
شهرستان لامرد در فاصله 365 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.