به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی با حضور در این بارگاه نورانی، تداوم عزت و سربلندی ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسالت کرد.
وزیر اطلاعات همچنین در حالی که از سوی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و دیگر مسئولان استانی همراهی می شد، به زیارت حرم مطهر حضرت میر محمد بن موسی الکاظم برادر شاهچراغ (ع) در این آستان مقدس رفت.
علوی همچنین بر سر مزار آیت الله سید عبدالحسین دستغیب سومین شهید محراب مدفون در این آستان مقدس حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه، علو درجات را برای نماینده فقید امام (ره) دراستان فارس و امام جمعه پیشین شیراز از خداوند متعال مسالت کرد.
آیت الله دستغیب از اسوه های علم و عمل بود که در 20 آذر 1360به شهادت رسید، مبارزی انقلابی و مربی بزرگ که نقش اثرگذاری در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام اسلامی داشت و به همین دلیل هدف کینه دشمنان این مرز و بوم قرار گرفت.

** امنیت شیراز مدیون هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است
وزیر اطلاعات در ادامه با آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) دیدار کرد.
تولیت این آستان مقدس در این دیدار با اشاره به برخورداری ایران اسلامی از جمله شهر شیراز سومین حرم اهل بیت از امنیت مطلوب گفت: امنیت شهر گنبدهای فیروزه ای مرهون و مدیون هوشیاری و اشراف کامل سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
وزیر اطلاعات که در راستای سفرهای استانی اعضای هیات دولت و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی به استان فارس سفر کرده است، سه شنبه در دومین روز سفر به شیراز در جلسه شورای اداری استان شرکت می کند.
وی در آغاز این سفر با آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفت و گو کرد.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.