به گزارش ایرنا عنایت الله رحیمی، یکشنبه در نشست شورای عالی ورزش استان فارس افزود: بر این باوریم که هر هفته فارس میزبان یک رویداد فرهنگی ورزشی و هنری باشد تا از این طریق اقتصاد این استان متحول شود.
وی، با بیان اینکه برای گسترش اقتصاد ورزشی نیاز به توسعه و بهسازی فضاهای ورزشی داریم، اظهار داشت: در این زمینه در فارس فعالیت های خوبی انجام شده است اما کافی نیست چرا که باید به مردم و به ویژه جوانان خدمات بیشتری در ورزش ارایه دهیم.
رحیمی، اضافه کرد: امروزه دیپلماسی ورزشی نیز در بسیاری از کشورها دنبال می شود زیرا این امر موجب قرابت و نزدیکی فرهنگی میان ملت ها خواهد شد.
استاندار فارس ادامه داد: پس از انقلاب و به ویژه در دولت دوازدهم تلاش های خوبی در زمینه ورزش همگانی صورت گرفته اما باید به ورزش حرفه ای و قهرمانی هم بیشتر بپردازیم چرا که توانمندی های کشورمان در میدان های بین المللی بیشتر نمایان خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تکمیل ورزشگاه پارس و سالن 6 هزار نفره شیراز به عنوان طرح های شاخص ورزشی این استان باید از سوی وزارت ورزش و جوانان دنبال شود.

** نوید افتتاح 45 طرح ورزشی و 6 خانه جوان در فارس
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس هم در این نشست گفت: در دهه فجر امسال، 45 طرح ورزشی و 6 خانه جوان در این استان افتتاح می شود.
حیدر علی کامیاب کلانتری افزود: همچنین به مناسبت این دهه مبارک، 700 برنامه متنوع ورزشی در شهرهای مختلف فارس اجرا خواهد شد.
او بیان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی اما امروز در دور افتاده ترین نقاط استان فارس، امکانات ورزشی ایجاد شده است.
وی همچنین اظهار داشت: شهر شیراز از سی ام بهمن لغایت سوم اسفند ماه 97 میزبان رقابت های بین المللی کاراته با شرکت 10کشور در بخش زنان و مردان خواهد بود.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.