پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس در گزارش روز شنبه خود به نقل عنایت الله رحیمی در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی شیراز، افزود: ایجاد این زیرساخت ها نشان دهنده توجه نظام جمهوری اسلامی به رفع نیازهای درمانی و سلامت مردم است.
او ادامه داد: بی شک توجه و همت جامعه پزشکی نیز این موضوع را تسریع کرده است.
وی، با اشاره به مواجه کشور با برخی از مشکلات و چالش ها بیان کرد: عبور از این چالش ها و چیره شدن بر مشکلات موجود در سایه مقاومت تمام اقشار و صنوف محق خواهد شد.
استاندار فارس گفت: بنابراین در شرایطی که هزینه هایی بر کشور تحمیل می شود باید هر یک از ما به سهم خود پذیرای بخشی از این هزینه ها باشیم.
رحیمی افزود: با توجه به اینکه جامعه ما جوان و رو به رشد است، بدون تردید ایران آینده روشنی خواهد داشت اما تحقق این آینده نیازمند مقاومت و تحمل سختی هاست.
وی، جامعه پزشکی را طلایه داران مقاومت در حوزه پزشکی و سلامت دانست و اظهار داشت: مقاومت جامعه پزشکان در خدمات رسانی و جلب رضایت مندی عمومی، در پایداری کشور اثر گذار است.
استاندار فارس، توانمندی های جامعه پزشکی فارس را در سطح ملی و منطقه ای زبانزد توصیف کرد و افزود: جامعه پزشکی استان و شیراز باید ارتباط خود را با مردم و روند اطلاع رسانی به جامعه را تقویت کند.
رحیمی گفت: بی تردید مقابله با فضاسازی های نادرستی که از طریق فضای مجازی انجام می شود و مطلع کردن مردم از واقعیت های موجود در جامعه پزشکی از سوی متولیان این مجموعه، به اصلاح ذهنیت ها کمک خواهد کرد.
او ادامه داد: فعالیت سازمان های مردم نهاد قانونی که انتقال دهنده مطالبات صنفی خود و خواسته های مردمی به نهادهای حاکمیتی هستند، نشان دهنده توسعه یافتگی کشور است.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.