رئیس کانون کارآفرینی فارس ز گفت: این کافه می تواند باعث رونق کسب و کار جدی و ایجاد اشتغال در استان فارس شود.

علیرضا ظهیر امامی در جمع خبرنگاران، ایجاد کافه کارآفرینی را ابتکاری خوب از سوی وزارت  کار دانست و افزود: اگر تاریخچه کافه‌های کارآفرینی را بررسی کنیم می‌بینیم که به‌ویژه در غرب پیشینه قوی دارد و باعث خلق ایده‌های خوب شده و ما نیز دنبال این هستیم که این مکان به محلی برای تجمع کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و تعامل و همفکری آنها برای رونق کسب و کار در استان فارس تبدیل شود.

او ادامه داد: کافه کارآفرینی محلی است که کارآفرینان در یک فضای جذاب با دیگر کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، مسئولان، دانشجویان و استارتاپ‌ها به گفت‌وگو می‌پردازند و ایده‌های خود را به سمت عملیاتی شده و تجاری سازی پیش می‌برند.

وی، با اشاره به ایجاد ۱۱ کارگروه تخصصی در حوزه های مختلف کارآفرینی در استان تصریح کرد: این کارگروه ها که در حوزه هایی همچون صنعت، معدن، صنایع دستی، گردشگری، بوم گردی و سرمایه گذاری ایجاد شده اقدام به شناسایی موانع کسب و کار در هر یک از این حوزه ها کرده و در نهایت، حذف یا اصلاح این موانع به تصویب کارگروه اشتغال استان خواهد رسید.

ظهیر امامی درباره برنامه زمان‌بندی فعالیت کافه کارآفرینی هم گفت: هر یک از کارگروه‌ها در دوشنبه هر هفته در این کافه کارآفرینی حضور می‌یابند و با حضور کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و مسئولان دولتی به تبادل نظر می پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.