به گزارش ایرنا، غلامحسین پیروانی در حاشیه این دیدار، کودکان را وارثان آینده ایران دانست و تاکید کرد: برای داشتن آینده‌ای زیبا ،امروز باید به کودکان توجه کرد.
سرمربی تیم فجر سپاسی در ادامه به ذکر خاطره ای از قهرمانی ها و پیروزی هایش برای این کودکان پرداخت و خطاب به آنها،گفت : خواستن توانستن است و شما می توانید با توکل به هر آنچه می‌خواهید دست پیدا کرده و آینده ای زیبا برای خود و کشورتان رقم بزنید.
در ادامه این دیدار،مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز دعوت از چهره های نامدار ورزشی و فرهنگی این شهر از تیم فوتسال کودکان کار را در جهت بالا بردن انگیزه و ارتقاء سطح عزت نفس این کودکان دانست و گفت: این کودکان باید از محیط های پر خطر و خشن دور و به سمت فضاهای آموزشی،فرهنگی، هنری و ورزشی هدایت شوند.
یوسف آفرینی افزود: این کودکان حدود هفت ماه است که در کلاس های آموزشی که اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی ترتیب داده شرکت می کنند و به نظر می رسد تا حدی سبک زندگی در این کودکان تغییر کرده است.
وی اظهار داشت: باید برای کودکان محله های پر آسیب برنامه های حمایتی داشته باشیم چون هر چقدر برنامه های آموزشی و فرهنگی را برای این کودکان افزایش دهیم از بزهکار شدن کودکان در آینده پیشگیری خواهد شد و در واقع پیشگیری از وقوع جرم باید در سنین پایین آغاز شود.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.