به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این باره گفته است: 14 فیلم برتر سینمای ایران در قالب هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در این شهر به نمایش در می آیند.
صابر سهرابی افزود: هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز همزمان با سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: این رویداد فرهنگی هنری، از 11 تا 22 بهمن در مجموعه هنر شهر آفتاب، سینما گلستان و تالار حافظ میزبان علاقه مندان سینما خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: این جشنواره در روزهای ١٩ و ٢٠ بهمن ماه به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعطیل است.
وی ادامه داد: علاقه مندان برای تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی https://irantic.com مراجعه کنند.
** نمایش رایگان فیلم های بخش کودک و نوجوان
سهرابی در ادامه گفت: در بخش کودک و نوجوان جشنواره (سیمرغ پروانه) از ١٣ تا ١٧ بهمن در نوبت صبح به صورت رایگان در موجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب اکران فیلم خواهد داشت و سعی اداره کل بر این است که مدارس و دانش آموزان کم برخودار از این موقعیت بیشتر استفاده نمایند.
وی ادامه داد: فیلم های انتخابی جشنواره فیلم فجر شیراز از بخش سودای سی مرغ(بخش مسابقه سینمای ایران)، بخش نگاه نو و منتخبی از آثار مستند و کوتاه است.
این مقام مسئول اظهار داشت: جزئیات جدول اکران فیلم های جشنواره و نحوه فروش بلیت ها متعاقبا بعد از اعلام و توافقات صورت گرفته با دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر کشور اعلام خواهد شد.
** رقابت نمایش هنرمندان فارس در جشنواره تئاتر فجر
امسال اهالی فرهنگ، رویدادهای جشنواره تئاتر فجر را نیز با دقت بیشتری دنبال می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این باره اظهار داشت: سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر از ٢٢ بهمن تا چهارم اسفند به دبیری نادر برهانی‌مرند برگزار می‌شود که یکی از آثار راه یافته به این رقابت هنری از این استان است.
سهرابی افزود: اسامی نمایش‌های بخش استانی سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر به تفکیک مسابقه بین‌الملل، مسابقه ایران دو و مسابقه ایران یک اعلام شد.
وی ادامه داد: بر این اساس، نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده از استان فارس شهر شیراز در بخش مسابقه بین الملل پذیرفته شده است.
به گفته این مقام مسئول، سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر از ٢٢ بهمن تا چهارم اسفند به دبیری نادر برهانی‌مرند برگزار می‌شود.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.