مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای ایجاد و راه اندازی شهرک ویژه صنعتی بزرگ در لارستان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی در جلسه با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مسئولان‌شهرستان برای ترسیم آمایش صنعت لارستان مبتنی بر مزیت‌های منطقه‌ای گفت: در این زمینه نیاز است با راه اندازی شهرک ویژه صنعتی در فضایی حداقل با ۱۰۰۰ هکتار برنامه ریزی مناسبی برای استقرارصنایع و جذب سرمایه گذاران فراهم شود تا بسترهای لازم برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار ایجاد شود.

 وی از فرماندار ویژه درخواست کرد اراضی مناسب و مستعد به منظور راه اندازی این شهرک را به این شرکت معرفی تا مراحل اخذ مجوزها در سطوح ملی و استانی انجام شود .

فتوحی در ادامه از آمادگی این شرکت برای راه اندازی نواحی جدید صنعتی در مناطق فاقد شهرک یا ناحیه صنعتی نظیر جویم و بنارویه و صحرای باغ خبر داد و گفت: در این زمینه نیز مسئولان شهرستان چنانچه زمین مناسب دارای حداقل آب مورد نیاز بخش صنعت  معرفی کنند آماده راه‌اندازی نواحی صنعتی برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری هستیم .

فتوحی افزود:به شرط بهره برداری طی برنامه زمان بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس سرمایه گذاران در شهرک صنعتی بیرم  تا سقف 90 درصد ؛در شهرک صنعتی اوزتاسقف 70درصد و در شهرک های صنعتی لار و حسن لری و پشته سنگر نیز تا سقف 50درصد از مشوق سرمایه گذاری بهره مند می شوند. 

وی همچنین بر توسعه و تکمیل برخی زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی لار تاکید کرد و گفت:این شهرک‌ها در زمینه زیرساختی وضعیت مناسبی دارند و شرایط برای سرمایه گذاری فراهم است و بزودی طرح تصفیه خانه نیز به مداروصل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.