به گزارش ایرنا، پیکرهای مطهر شهید حسین سهامی فرد از شیراز، شهید حمزه کرمی از کازرون و شهید جهانگیر امیری از نورآباد ممسنی که مراسم استقبال از آنان 27دیماه با حضور مردم و خانواده شهدا برگزار شد، صبح امروز 30 دیماه راهی گلزار شهدای دارالرحمه شیراز شد.
در استقبال از این شهدا نیز شامگاه شنبه مراسم وداع با پیکرهای مطهر آنان در حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد و اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم و کسب فیض معنوی از شهدا حضور یافتند.
پیکر شهید حسین سهامی‌فرد در گلزار شهدای شیراز تدفین شد و پیکر شهید حمزه کرمی به کازرون و جهانگیر امیری به نورآباد ممسنی برای تشییع و تدفین انتقال یافت.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت: این شهدا در خرداد سال 67 در منطقه شلمچه در تک دشمن به شهادت رسیده‌اند.
محمدجعفر دوستدار افزود:‌ امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی شهدای گرانقدر و عزت ایران اسلامی است که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به آب و خاک و استقلال وطن، هستی و جان خود را فدا کردند و با ایثار، شهامت و شهادت خود استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار را نصیب کشور کردند.
وی یادآور شد: تکریم و بزرگداشت شهدا، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت، اخلاص، قدردانی و قدرشناسی از شهدای عزیز و تجدید میثاق و ادامه راه مسیر پرتلألو آن حماسه‌آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.