این روابط عمومی در گزارش روز شنبه خود از قول مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اقلید بیان کرد: چهار باب قصابی در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، پس از انجام مراحل قانونی با دستور مرجع قضایی تعطیل شدند.
سعید رضوان دوست افزود: همچنین در بازدید کارشناسان بهداشت محیط شهرستان اقلید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک واحد صنفی متخلف در یکی از مناطق روستایی این شهرستان، شناسایی و پس از صدور حکم قضایی تعطیل شد.
وی گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، با سامانه 190تماس بگیرند و موضوع را به کارشناسان این مرکز اطلاع دهند.
همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این گزارش به نقل از نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی این دانشگاه بیان کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت غیر مجاز آزمایشگاه در یکی از درمانگاه های عمومی شهر شیراز، رسیدگی به این موضوع به بازرسان ویژه کمیسیون محول شد.
عبدالخالق کشاورزی افزود: پس از تایید تخلف، بازرسان ویژه کمیسیون ماده 11تعزیرات حکومتی و اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به درمانگاه مورد نظر مراجعه کردند.
او گفت: این آزمایشگاه به دلیل نداشتن مجوزهای قانونی، از سوی بازرسان کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعطیل و پرونده متشکله در این زمینه برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.
6113 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.