مسعود زارع شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شرایط کنونی، واحد تولیدی ما حتی یک متر کابل برای صنایع داخل استان فارس تولید نمی کند و تمام صنایع استان سفارش های خود را به بیرون از استان می برند.
وی با اشاره به گذر این واحد صنعتی از فرازونشیب های پیش رو گفت: برخی به دنبال تغییر کاربری کارخانه کابل سازی شیراز بودند تا بتوانند در محل کارخانه، میدان تره بار شمال شیراز را افتتاح کنند.
مدیر کارخانه کابل سازی ایران گفت: 2 سال طول کشید تا این کارخانه با تلاش ها در سطح استانداری فارس حفظ شود و موضوع تغییر کاربری این کارخانه از بین برود.
وی در ادامه از برنامه این واحد صنعتی برای ارتقای ظرفیت تولید سخن گفت و اظهار داشت: تجهیزات کارخانه کابل سازی تهران با افزون بر 180 دستگاه تریلر به شیراز انتقال داده شده است.
زارع گفت: پس از پایان نصب دستگاه های جدید باید اذعان کرد که کارخانه کابل سازی شیراز در ایران همانند نخواهد داشت.
مدیر این واحد تولیدی با بیان این که در جهت رونق به این صنعت، افزون بر 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید صورت گرفته است، اظهار داشت: فعالیت این کارخانه بیشتر از قبل شده و تولیدات کارخانه کابل سازی شیراز در بازارهای داخلی بیشتر از قبل مورد اقبال است؛ البته براساس برنامه ریزی، به دنبال صادرات به بازارهای بین المللی نیز هستیم.
او اضافه کرد: پیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس مقصد صادراتی کارخانه کابل سازی بود اما چندی است که صادرات از دستور کار خارج شده و حضور در بازار های داخلی بیشتر از قبل رونق گرفته است.
ع. پ/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.