به گزارش ایرنا ابراهیم رحیمی چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید حوزه مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بخش زرقان افزود:با توجه به استقرار 25 درصد از صنایع استان فارس در این بخش بسیج صنایع، ادارات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی اظهار داشت:باید ازظرفیت صنعت و تولید دربخش زرقان استفاده کرد وقطعا ارتباط بین صنعت و دولت در این بخش می تواند بخش عمده ای از مشکلات موجود را رفع کند.
بخشدار زرقان اضافه کرد:مشارکت حوزه های کارگری در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و حتی آسیب های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و نهادهای دولتی باید از این مشارکت ها استفاده کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بخش زرقان نیز گفت:در زمان حاضر کشور ما در شرایط جنگ اقتصادی و روانی با دشمنان قرار دارد و قطعا بسیج می تواند به عنوان یکی از راه های مقابله با تهدیدات خارجی، کشور را محافظت کند.
سرهنگ دوم پاسدار شهرام قاسمی افزود:بسیج و تفکر بسیجی در تمام لایه های اجتماعی و اقشار جامعه نفوذ کرده و همین موضوع سبب شده تا تهدیدات دشمن در بسیاری موارد خنثی شود.
در این آیین ضمن تجلیل از خدمات پاسدار محمدجواد مختاری در طول مسوولیت قبلی، محمد جواد کاویانی به عنوان فرمانده جدید حوزه مالک اشتر بسیج سپاه پاسداران بخش زرقان منصوب شد.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
7379 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.