به گزارش ایرنا، علی نقی لقمانی دوشنبه در بازدید از تعدادی طرح های شهرداری زرقان شیراز افزود:در این صورت شهرداری ها می توانند جوابگوی هزینه های عمرانی و سایر هزینه های جاری باشند.
وی گفت: پیگیری در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در شهرداری ها در دست بررسی است و به محض اخذ مجوزهای لازم نسبت به ساماهدهی این نیروها در مجموعه شهرداری ها اقدام خواهد شد.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری فارس ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه های عمرانی در شهر زرقان افزود: این پروژه ها باید با جدیت تمام دنبال تا موجب کسب رضایت خاطر شهروندان زرقانی شود.
شهردار زرقان نیز گفت: با توجه به موقعیت شهر زرقان و قرار گرفتن در مسیر شیراز به تخت جمشید و اصفهان هم اکنون احیای کاروان سرای تاریخی زکی خانی و تبدیل آن به فضای مدرن شهری در دستور کار شهرداری زرقان قرار دارد.
غلامحسین فروزان افزود: ساخت بوستان فدک با وسعت چهار هزار مترمربع ، ساخت نماد میدان امام خمینی (ره) ، سرای محله دودج به مساحت 220 مترمربع و دوبانده کردن بولوار صنایع شهر زرقان به طول 7/1 کیلومتر از دیگر پروژه های درحال ساخت شهرداری زرقان است.
وی اظهار داشت: علی رغم وضعیت مالی نامناسب شهرداری ها، شهرداری زرقان با تعامل بسیار خوب با شورای اسلامی این شهر بدون وقفه امور عمرانی شهر را دنبال کرده و تا پایان سال چندین پروژه جدید بهره برداری و به شهروندان زرقانی تقدیم خواهد شد.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
7379 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.