به گزارش ایرنا، صبح یکشنبه 23 دی ماه 97 برق چهار مدرسه در ناحیه 3 شیراز که شامل یک مدرسه استثنایی نیز می شد در میدان 12 فروردین (تل پروس) قطع شد.
در این میان، شرایط برای دانش آموزان مدرسه استثنایی دشوارتر از دیگر مدرسه ها بود.
اگرچه همه مدارس در دوران امتحانات هستند و نبود برق باعث کاهش روشنایی و عدم برگزاری مطلوب امتحانات شد؛ مدرسه استثنایی به دلیل حضور دانش آموزان با شرایط خاص دچار مشکلات بیشتری شد و مسئولان مدرسه اعلام کردند در صورت ادامه این وضعیت ناچار خواهند بود مدرسه را تعطیل کنند تا مشکلی برای کودکان به وجود نیاید.
روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز در این زمینه به ایرنا اعلام کرد: براساس توافق نامه وزارت نیرو و آموزش و پرورش هزینه برق مصرفی مدارسی که با رعایت الگوی مصرف به میزان 90 درصد سال قبل کاهش مصرف داشته باشند رایگان است اما مدارسی که این الگو را عایت نکنند باید هزینه برق مصرفی را بپردازند.
این شرکت افزود: مدارسی که امروز برق آنها قطع شده الگوی یاد شده را رعایت نکرده اند و می بایست هزینه های برق مصرفی را بپردازند اما به خاطر جلوگیری از ایجاد اختلال در امر آموزش برق این مدارس موقتا وصل شده است.
بنا به اعلام شرکت توزیع برق شیراز، بدهی قبلی مدارس شامل این توافقنامه نمی شود و اگر مدارس از قبل بدهی داشته باشند نیز می بایست هزینه برق را بپردازند.
6113/7375
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.