نماینده مردم شیراز گفت: گروه‌ها و جریان های سیاسی استاندار را در تغییر و انتخاب مدیران استان آزاد بگذارند و نباید به بهانه تغییرات مدیران با فشار آوردن به استاندار سهم خواهی کنند.

بهرام پارسایی در مجلس با بیان اینکه استاندار جدید فارس تسلط کافی بر موضوعات و اولویت های استان دارد گفت: اگرچه رحیمی در گذشته در پست های متفاوتی در مجموعه استانداری فعالیت کرده است بنابراین این مهم در کنار ویژگی‌هایی مانند بومی بودن  از مزایای مناسب انتخاب استاندار جدید محسوب می شود.

وی  با اشاره به اینکه بخشی از اولویت های استان در سطح ملی و کشوری است افزود: با توجه به اینکه کشور با موضوعاتی مانند آب و خشکسالی مواجه است در نتیجه استان فارس هم از این قاعده مستثنی نیست بطوریکه این مهم در سال های گذشته مشکلات عدیده ای را برای مردم و اهالی استان ایجاد کرده است.

پارسایی ادامه داد: استان فارس از دیرباز تاکنون قطب کشاورزی کشور بوده که وجود خشکسالی های متعدد باعث شده که خسارت زیادی به فارس وارد شود که این مهم مشکلاتی را مانند کوچ اجباری، حاشیه نشینی و ..... را برای کشاورزان ایجاد کرده است.

عضو فراکسیون امید بیان کرد: بنابراین در چنین شرایطی نیاز است تا جناب رحیمی تدبیر ویژه ای را برای حل این بحران بیندیشد.

پارسایی با بیان اینکه استاندار ضمن حفظ شرایط موجود اقدام به تقویت واحدهای تولیدی و افزایش اشتغال در استان کند ادامه داد: در حال حاضر اعمال تحریم ها بر کشور باعث شده که در بخش تولید، اشتغال، صنعت و ...... با مشکل مواجه شویم که در موقعیت فعلی نیاز است تا مسئولان استان تدابیری بیندیشند که واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی استان مجبور به تعدیل نیرو نشوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه انتصابات بر اساس تشخیص استاندار انجام می شود ادامه داد: استاندار فارس با تمام مدیران استان کامل آشنایی دارد به طوری که آقای رحیمی به خوبی می داند که کدام یک از مدیران فعالند و کدام یک از آن ها در مجموعه خود ضعف هایی دارند.

پارسایی با بیان اینکه بودجه عمرانی کشور بسیار پایین است گفت: با توجه به اینکه در شرایط خاص و بحرانی به سر می بریم در نتیجه در چنین شرایطی  مدیرانی می توانند موفق عمل کنند که خلاقیت بالایی دارند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.