رئیس اتاق بازرگانی فارس از حل مشکل ممنوع‌الخروجی فعالان اقتصادی استان خبر داد و گفت: حل مشکل ممنوع الخروجی فعالان اقتصادی استان ، نتیجه همکاری دستگاه های اجرایی و قضایی در راستای حمایت از بخش خصوصی است.

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس با حضور محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ،القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان، رئیس اتاق بازرگانی و  مدیران استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، دراین جلسه معاون اجتماعی قوه قضاییه با اشاره به حمایت مستمر دستگاه قضا از مجموعه های اقتصادی و مقاومتی بر ضرورت  امنیت خاطر سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

در ادامه جلسه رئیس اتاق بازرگانی فارس با تشکر از مسئولان قضایی استان، استانداران و دستگاه‌های اجرایی در حمایت از بخش خصوصی بیان کرد: نتیجه این حمایت بهبود رتبه کسب و کار استان فارس است.

جمال رازقی افزود: در چند سال اخیر رتبه استان 18 تا 26 بود که با حمایت همه مسئولان استان در حال حاضر رتبه استان فارس بین پنج استان برتر است.

عضواتاق بازرگانی ایران گفت : استان  فارس سالیان متمادی از اختلافات سیاسی رنج  برده و امروز مدیران و فعالان اقتصادی یکپارچه در  مسائل اقتصادی، فضای کسب و کار، تولید، صادرات و اشتغال کنار هم انجام وظیفه می‌کنند و همین امر موجبات رشد و بهبود فضای کسب و کارشده است.

رازقی افزود: فضای کسب و کار امروز خط قرمز همه شده است به همین دلیل وضعیت کنونی تولید، صادرات و اشتغال فضای خوبی است که باید از آن حفاظت شود.

وی با بیان اینکه 90 درصد صنعت ایران صنایع کوچک و متوسط هستند، گفت: حوزه اشتغال هم در صنایع کوچک و متوسط است اما نه مجلس و نه دولت کوچکترین حمایتی از صنایع کوچک و متوسط نداشته است.

رئیس اتاق بازرگانی فارس خطاب به معاون قوه قضائیه گفت: ما از شما انتظار داریم فضای فعالیت فعالان اقتصادی به ویژه تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور هموارتر شود.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.