‎به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شاهچراغ(ع)، آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب در دیدار با استاندار فارس افزود: در مسئولیت ها به سه مساله مهم باید توجه کنیم که مسئله ‎اول بحث پایبندی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی و حفظ ارزش های آن است که بسیار حائز اهمیت است.
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بیان کرد:فرهنگ سازی، عامل عمده ترقی و تعالی و پیشرفت و حل مشکلات است؛
نباید فکر کنیم مسائل فرهنگی مسئول خاصی دارد و جزو حیطه کار ما نیست.
آیت الله دستغیب اضافه کرد: مسئله دوم در مسئولیت ها، امامت و رهبری است و وجدان همه ما گواه است قوام این نظام به برکت وجود امام(ره) و رهبری و جایگاه والای ولایت فقیه است. سی سال است که رهبر معظم در هر موضوعی با راهنمایی ها و ارشاداتشان ورود پیدا کردند، اگر ملت و دولت به آن در کارشان عمل کردند، موفق بودند.
‎وی گفت: مسئله سوم در مسئولیت ها، مردم هستند، همه بایستی برای منافع مردم حرکت کنیم و اساس آن هم مهر و محبت نسبت به این مردم است که در این چهل سال شاهدش هستیم.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم امتحان خود را خوب پس داده اند؛ حق شناس و پایبند و علاقه مند و قدرشناس هستند و امیدواریم همچون گذشته مسئولان را یاری دهند تا در این مقطع حساس پیشرفت و تعالی و ترقی استان فارس را شاهد باشیم.
‎وی خطاب به استاندار فارس عنوان کرد: پرداختن به بحث سومین حرم اهل بیت(ع) و بقاع متبرکه در دوره استاندار سابق خیلی امیدوارکننده بود و تداوم آن موضوعات با محتوای بالاتر و با کیفیت تر در آغاز خدمت جنابعالی را آرزومندیم. آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام نیز آماده هر نوع همکاری است.
تولیت آستان احمد و محمد بن موسی(ع) اضافه کرد: یکی از راههای ارائه خدمت به مردم توجه به صنعت ارزشمند گردشگری است و در شیراز گردشگری یک ویژگی روحی دارد و آن روح زیارت است که در مردم ایجاد معنویت می کند. و لذا باید به گردشگری مذهبی در این شهر توجه ویژه شود.

** زمان برای سیاسی بازی وجود ندارد
استاندار جدید فارس نیز در این دیدار گفت: وقتی برای جناح بندی و سیاسی بازی وجود ندارند، باید با خدمت و تلاش بتوانیم حل مشکلات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
عنایت الله رحیمی پیرامون طرح توسعه حرم مطهر اظهار کرد: در مورد این طرح جلسه ای خواهیم داشت و تلاش می کنیم هرچه سریعتر اقداماتی در این زمینه صورت بگیرد.
ع.پ / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.