روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس در گزارش روز سه شنبه خود به نقل از جمال رازقی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس در شیراز افزود: ظرف سال های اخیر استان فارس در این زمینه در رتبه های هجدهم تا بیست و ششم قرار داشت اما با حمایت مسئولان اجرایی و قضایی این استان، فارس هم اینک در بین پنج استان برتر کشور قرار دارد.
وی ادامه داد: اختلاف های سیاسی، سال های متمادی فارس را با مشکل مواجه کرده بود اما امروز مدیران دولتی و فعالان اقتصادی به صورت متحد در مسایل اقتصادی، فضای کسب و کار، تولید، صادرات و اشتغال در کنار یکدیگر با هدف توسعه استان و بهبود فضای کسب و کار به وظایف خود عمل می کنند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس بیان کرد: فضای کسب و کار، امروز به یک خط قرمز تبدیل شده و به همین دلیل تولید، صادرات و اشتغال در شرایطی خوبی قرار گرفته که باید از آن حفاظت شود.
رازقی اظهار داشت: همچنین اتاق بازرگانی فارس برای حمایت از فعالان اقتصادی این استان، با همکاری دستگاه قضایی، مشکل ممنوع الخروجی برخی از فعالان اقتصادی را حل کرد.
او گفت: انتظار ما این است که با مساعدت دستگاه قضایی، فضا برای فعالیت فعالان اقتصادی به ویژه تولید کنندگان و صادرکنندگان در کشور هموارتر شود.
وی در قسمت دیگری از مطالب خود با اشاره به اینکه 90 درصد صنعت کشور متعلق به صنایع کوچک و متوسط است، برای حفظ اشتغال در این صنایع، خواستار حمایت هر چه بیشتر مجلس و دولت از آنها شد.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.