استاندار فارس با اشاره به فعالیت ۲۸ ساله خود در عرصه خدمت در استان، گفت: براساس این سوابق طولانی آشنایی مناسبی با دیدگاه‌ها، نوع تصمیمات و رفتار و منش مدیریتی وجود دارد.

به گزارش ایلنا، عنایت الله رحیمی در مراسم تودیع و معارفه‌‌اش گفت: به روز کردن تجربیات،  مسلح شدن به علم روز،  استفاده از  مشورت نخبگان و متخصصان را در راستای  تکامل بخشیدن به روش مدیریتی خود به کار خواهم گرفت.

رحیمی با اشاره به تسلط بر  توانمندی‌ها و چالش‌های استان افزود: بزرگترین توانمندی فارس  علاقه و عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت ایران است که تقدیم ۱۴ هزار و ۶۰۰ شهید گلگون کفن،  ۳۸ هزار جانباز و ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده به نام جمهوری اسلامی نشانه‌ای برای اثبات این مدعا است.

وی تقدیم شهدا و ایثارگری‌های مردم دیار فارس در هشت سال جنگ‌تحمیلی را نشانه‌ای از این عشق به ولایت و کشور دانست و عنوان کرد: روحیه ایثار و فداکاری مردم فارس به‌عنوان سرمایه‌ای بزرگ و  تکیه‌گاه قدرتمند ما  برای حرکت رو به جلو و دستیابی به قله‌های توسعه و پیشرفت است.

استاندار فارس بیان کرد: وجود اقلیم چهار فصل استان فارس، مقام دوم استان در تولید محصولات کشاورزی، وجود ۵ هزار واحد تولیدی در بخش‌صنعت، رتبه اول فارس در دارا بودن ذخایر معدنی خاک‌نسوز، رتبه دوم استان در دارا بودن معادن سنگ‌های تزیینی و همچنین پیشینه ۶ هزارساله عمیق فرهنگی، تاریخی و باستانی فارس توشه مناسبی برای استفاده از این توانمندی‌ها در مسیر ایجاد رفاه و آرامش برای مردم در اختیار ما قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه بدون تردید چالش‌ها و تنگناهایی نیز در استان فارس وجود دارد  که به آنها واقف هستیم، تاکید کرد: با ایجاد تعاملی موثر میان مدیریت ارشد استان، نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مجلس، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر اقشار و گروه ها از پتانسیل‌های فارس برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید استفاده لازم را خواهیم کرد و در این مسیر خستگی ناپذیر در خدمت مردم خواهیم بود.

 رحیمی افزایش سرمایه اجتماعی را امری مهم در اصول مدیریتی خود برشمرد و تاکید کرد: تقویت و توسعه بستر نشاط و سر زندگی در جامعه مد نظر است چراکه معتقدم جامعه افسرده روی پیشرفت را نخواهد دید و مسیر توسعه از جامعه‌ای شاد و پر نشاط و سرزنده می‌گذرد.

در این آیین عنایت‌الله رحیمی به‌عنوان استاندار جدید فارس معرفی و از خدمات اسماعیل تبادار استاندار پیشین این استان قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.