اکبر امیری، شنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات احداث این درمانگاه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: موضوع ساخت این مرکز درمانی در سال 86 در دستور کار اداره کل تامین اجتماعی فارس قرار گرفت و اجرای آن مصوب شد اما به دلایلی اجرای این طرح متوقف شد.
وی افزود: در دوران ریاست مرحوم سید محمد تقی نوربخش در سازمان تامین اجتماعی، با تلاش او مجددا اجرای این طرح به جریان افتاد.
امیری ادامه داد: این درمانگاه در زمینی به مساحت 2هزار و 800 متر مربع با زیربنای 2 هزار متر مربع در 2طبقه ساخته خواهد شد اما این مساحت قابل افزایش است.
به گفته وی، برای این درمانگاه تخصصی بخش های مختلف از جمله آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و دندانپزشکی پیش بینی شده و خدمات آن برای بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان خواهد بود.
مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان فارس در بخش دیگری از مطالب خود بیان داشت: در سال 96 حدود 12هزار و 300 میلیارد ریال برای بیمه شدگان زیر پوشش این نهاد در این استان هزینه شده است.
وی اظهار داشت: بخش زرقان با دارا بودن بیش از 37درصد صنایع استان فارس، بیش از 37هزار بیمه شده تامین اجتماعی دارد که این تعداد حدود 52 درصد جمعیت این بخش را تشکیل می دهد.
امیری افزود: هم اینک بیش از 45 میلیون نفر در کشور زیر پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند که از این تعداد 2 میلیون و 100هزار نفر آنها متعلق به استان فارس است.
شهر زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
7379 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.