به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته پانزدهم گروه یک این رقابت ها عصر جمعه در سالن ورزشی صدرای شیراز برگزار شد، تیم صدرا با نتیجه سنگین هشت بر چهار مغلوب تیم هبلکس رضوی مشهد شد و در قعر جدول باقی ماند.
همچنین تیم های عباس نژاد اقلید و شاهد رامک شیراز دیگر نمایندگان فارس در لیگ دسته یک فوتسال برابر حریفان خود باختند تا ناکامی های فوتسال و فوتبال فارس در لیگ های مختلف ادامه داشته باشد.
تیم عباس نژاد اقلید در هفته پانزدهم در قزوین با نتیجه پنج بر سه مغلوب شهرداری این شهر شد و تیم شاهد رامک شیراز هم در اصفهان با نتیجه چهار بر 2 مقابل رعد پدافند این شهر شکست خورد و به قعر جدول رفت.
با پایان یافتن هفته پانزدهم در جدول رده بندی گروه یک تیم صدرای شیراز با سه امتیاز که از سه تساوی بدست آورده در قعر جدول به سر می برد و این تیم تازه وارد به لیگ دسته یک، یکی از کاندیدای سقوط به دسته دوم است.
همچنین در گروه دوم نیز تیم شاهد رامک شیراز با شکستی که پذیرا شد با 12 امتیاز به قعر جدول سقوط کرد و تیم عباس نژاد اقلید هم با 12 امتیاز و تفاضل گل بهتر نبست به رامک در همسایگی این تیم در رده هفتم گروه هشت تیمی ایستاد تا نمایندگان فارس در هر 2 گروه قعر نشین شوند.
در گروه یک این رقابت ها هم اینک تیم نفت امیدیه با 27 امتیاز صدرنشین است و در گروه دوم تیم سفیر گفتمان تهران هم با 27 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
در رقابت های فوتسال دسته یک ایران 17 تیم حضور دارند و در 2 گروه هشت و 9 تیمی به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و در پایان، تیم های اول هر گروه به لیگ برتر فصل 98 صعود خواهند کرد و تیم های انتهای جدول هر گروه هم راهی دسته دوم می شوند.
7368/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.