به گزارش ایرنا، سلیمان کرمی پنجشنبه در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش شهرستان های استان فارس که در فسا برگزار شد، افزود: این عملکرد ، در شهرستانی که بالغ بر 70درصد بافت فرسوده آموزشی دارد به منزله نقطه عطف مهمی محسوب می‌شود و باید این روند با حمایت خیرین نیکوکار ادامه پیدا کند.
وی گفت: در حوزه آموزش و پرورش فسا، ششده و قره بلاغ و شیبکوه، حدود چهل هزار دانش آموز به تحصیل مشغول هستند که حدود3هزار و 500 نفر به عنوان معلم در سیصد مدرسه، وظیفه تدریس آنان را بر عهده دارند.
کرمی ادامه داد: از این تعداد 5هزار دانش آموز در مدارس غیر انتفاعی حضور دارند که با مدیریت توانمند در این سه ناحیه، شاهد موفقیت های چشمگیری در عرصه آموزش و پرورش شهرستان هستیم.
معاون استاندار فارس اضافه کرد: خدمات دولت در شهرستان فسا عالی است و در بسیاری از پروژه های مهم عمرانی ، بهداشتی ، آموزشی ، ورزشی ، خدماتی و. ... از شرایط مطلوبی برخوردار هستیم که بخش عمده ای از این خدمات، در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید و به مردم معرفی خواهد شد.
وی گفت: شورای آموزش و پرورش گامی بلند در زمینه تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت و تسهیل در فعالیتهای اجرایی دستگاه عظیم آموزش و پرورش است.
اجلاس رؤسای آموزش و پرورش شهرستان های استان فارس چهارشنبه و پنجشنبه در فسا برگزار شد.
شهرستان فسا در 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
9653 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.