سید موید محسن نژاد، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: فعالان گردشگری استان فارس می توانند از دوازدهم لغایت بیست و دوم دی ماه 97 در زمینه های مختلفی نظیر تاسیسات گردشگری، آژانس های مسافرتی، هتل ها و ابعاد مختلف این صنعت مانند سلامت، تاریخی، فرهنگی و عشایری با مراجعه به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، اقدام به ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از بیست و سوم تا بیست و ششم بهمن ماه 97 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
محسن نژاد با اشاره به اینکه در این نمایشگاه غرفه ای با مساحتی بیش از 300 مترمربع برای معرفی ظرفیت های استان فارس پیش بینی شده، گفت: هیچگونه محدودیتی برای شرکت فعالان گردشگری فارس در نمایشگاه تهران وجود ندارد.
وی بیان کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت، طبیعی و مذهبی، صنایع دستی، سوغات، مجتمع های تفریحی- توریستی، بسته های سرمایه گذاری، نمایش آداب و رسوم اقوام عشایر، اجرای موسیقی سنتی و معرفی آثار ثبت جهانی از جمله محورهای غرفه فارس در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار داشت: برای حضور هدفمند این استان در بزرگترین رویداد بین المللی گردشگری کشور در تهران، نشست هایی برای هماهنگی با مسئولان، فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی این استان برگزار شده است.
محسن نژاد افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، در این دوره از نمایشگاه، تمام ظرفیت های گردشگری و تاسیسات این صنعت در هر استان در قالب یک غرفه متمرکز به نمایش گذاشته می شود.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.