به گزارش ایرنا، مهدی رنجبر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نوزدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس همزمان با جشنواره بین المللی در پایتخت از 8 تا 18 بهمن ماه امسال در شیراز برگزار می شود.
وی اظهار کرد: فیلم های جشنواره بین المللی فجر در تالار حافظ، پردیس گلستان و شهر آفتاب در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرند.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز داشت: بسته اولیه فیلم ها همه استان هایی که خواستار اکران جشنواره فیلم فجر بوده اند، تعلق گرفته است اما فارس همچون سالهای گذشته خواهان همه فیلم ها از وزارت ارشاد و شورای تهیه کنندگان بوده است.
رنجبر با بیان اینکه رایزنی ها از دو هفته پیش برای این رویداد بزرگ سینمایی آغاز شده است، اضافه کرد: پیش بینی هایی برای برگزاری این جشنواره به صورتی مطلوب صورت گرفته است؛ حتی برای حمل و نقل مخاطبان به جشنواره نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است که چند و چون آن به محض نهایی شدن اعلام می شود.
وی افزود: درباره حضور فیلم اولی ها در جشنواره فیلم فجر فارس نیز گفت و گوهایی صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم این بخش را نیز در جشنواره نوزدهم فارس اجرا کنیم.
این مقام فرهنگی گفت: برگزاری آیین ویژه افتتاحیه، دعوت از بازیگران و عوامل فیلم های سینمایی، برپایی کارگاه های آموزشی در حوزه سینما نیز از برنامه های جنبی جشنواره فیلم فجر در استان فارس خواهد بود.
رنجبر اضافه کرد: برنامه امسال این جشنواره با همکاری مجموعه هنر شهر آفتاب و به مدیریت اجرایی محسن خباز برگزار می شود.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.