به گزارش ایرنا در این بازی که عصر جمعه از گروه دوم درسالن 22 بهمن شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه چهار بر سه از سد حریف خود گذشت اما همچنان در پایین جدول باقی ماند.
همچنین در همین گروه نیز تیم مقاومت عباس نژاد اقلید در تهران با نتیجه چهار بر سه مغلوب مقاومت این شهر شد و در رده ششم ایستاد تا خطر سقوط این تیم را همچنان تهدید کند.
در پایان این هفته، تیم سفیر گفتمان تهران با 26 امتیاز صدرنشین گروه دوم است، تیم مقاومت عباس نژاد اقلید با 12 امتیاز ششم است و تیم شاهد رامک شیراز هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم اقلید در رده هفتم است.
در این گروه هشت تیم حضور دارد و در پایان، تیم نخست جواز صعود به لیگ برتر در سال 98 را کسب خواهد کرد و تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می رود.
همچنین در گروه یک، تیم شهرک صدرای شیراز که قرار نیست ببرد و با قرار گرفتن در قعر جدول سقوط خود را باور کرده است، در هفته چهاردهم در شهرستان قم با نتیجه چهار بر سه مغلوب تیم الماس این شهر شد تا هواداران تیم فوتسال با سابقه صدرا همچنان در حسرت پیروزی باقی بمانند.
درگروه یک، هم اینک تیم نفت امیدیه با 27 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم صدرای شیراز هم با سه امتیاز که از سه مساوی کسب کرده در قعر جدول است.
در رقابت های فوتسال دسته یک ایران 17 تیم حضور دارند و در 2 گروه هشت و 9 تیمی به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و در پایان، تیم های اول هر گروه به لیگ برتر فصل 98 صعود خواهند کرد و تیم های انتهای جدول هر گروه هم راهی دسته دوم می شوند.

** فوتسال دسته دوم ایران
همچنین در چارچوب این بازی ها در گروه پنجم، تیم آراد فاخر شیراز در شهر زرند کرمان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با 12 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.
تیم رضایی فیروزآباد دیگر تیم استان فارس که در گروه پنجم دسته دوم قرار دارد با نتیجه پنج بر یک مغلوب مارون کهگیلویه و بویر احمد شد و با سه امتیاز در قعر جدول باقی ماند.
در رقابت های فوتسال دسته دوم کشور که در پنج گروه برگزار می شود در پایان این مرحله، تیم های اول و دوم به مرحله دوم صعود خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم به دسته سوم می روند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.