به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس چهارشنبه گزارش داد که 'استبرق ابراهیم الشوک' این سخنان را شامگاه سه شنبه چهارم دی ماه در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در شیراز بیان کرد.
این مقام کشور همسایه غربی ایران اظهار داشت: در راستای معرفی این محصولات، شرکت نمایشگاه‌های عراق امتیازهایی برای نمایشگاه های ویژه محصولات ایرانی در نظر گرفته است.
معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری های عراق با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در شیراز اظهار داشت: از آنجا که تمامی محصولات و خدمات ارائه شده در این نمایشگاه ساخت جمهوری اسلامی ایران است، از کارخانه داران و تولیدکنندگان درخواست کرده‌ام محصولات خود را در کشور عراق به نمایش بگذارند تا شرکت‌ها و مردم کشور ما با آن آشنا شوند.
وی با تاکید بر اینکه برای نمایشگاه‌های محصولات ایرانی در عراق امتیازات ویژه قائل می‌شویم، ابراز داشت: بازار عراق، بازاری پر سود و متفاوت برای شرکت های ساخت و ساز و تولیدکننده مصالح است.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه شاهد کیفیت مطلوب در مصالح، درهای ضد سرقت، پنجره، سازه های آلومینیومی و بسیاری از ساخته های دیگر بودیم که امتیازی برای تولیدکنندگان ایرانی محسوب می‌شود.
معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری‌های کشور عراق در خصوص انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت های نمایشگاهی در ایران گفت: این تفاهمنامه ها باید بین شرکت های نمایشگاهی وابسته به وزارت تجارت عراق منعقد شود و خوشبختانه ارتباطات مطلوبی بین شرکت های ایرانی با نمایشگاه‌های عراق وجود دارد.
وی ادامه داد: آبان ماه گذشته نمایشگاهی در عراق برپا شد که شرکت های بسیاری از ایران در آن حضور داشتند.
الشوک ادامه داد: افزون بر این نمایشگاه‌های بسیاری مختص محصولات ایرانی در شهرهای کربلا، بصره، نجف و بغداد برپا می شود و امیدواریم که برگزاری اینگونه نمایشگاه ها را بیش از گذشته در همه استان های عراق شاهد باشیم.
نهمین نمایشگاه بین المللی مصالح، تجهیزات و فناوری های ساختمان، هفتمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، سومین نمایشگاه آسانسور، بالابر و پله برقی، هفتمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر و همچنین سومین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون تا هفتم دی ماه جاری از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپاست.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.