به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمد رضایی، در آستانه 9 دی ماه در جمع خبرنگاران افزود: این جناح های سیاسی ممکن است در برخی از مسایل با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشند اما در بحث حاکمیت دینی و اسلامی با هم مشکلی ندارند.
وی با بیان اینکه واکنش ماندگار مردم در 9دی سال 88 در خاطر دوستداران انقلاب و نظام اسلامی تا ابد باقی خواهد ماند اظهار داشت: این رویداد ابتدا به سبب مطالبه یک حق شکل گرفت اما زمانی که مشخص شد قدرت رسانه از خارج کشور به دنبال فرماندهی این جریان است، مردم از آن فاصله گرفتند و به صف مدافعان انقلاب و نظام پیوستند.
رضایی ادامه داد: یوم‌الله 9 دی باطل کننده تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و روز تجدید میثاق دو باره مردم با انقلاب است و امسال نیز در این روز مشاهده خواهیم کرد که مردم با وجود همه مسایل و مشکلات، پای انقلاب و ارزش‌های آن همچنان ایستاده‌اند.

** برگزاری بیش از 140ویژه برنامه به مناسبت 9 دی در فارس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال به مناسبت پاسداشت سالروز نهم دی، بیش از 140ویژه برنامه در این استان اجرا خواهد شد.
رضایی افزود: پاره ای از این برنامه ها‌ شامل برپایی نشست‌ها، میزگردها، برگزاری جلسه های تبیینی با موضوع 9 دی در آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مساجد و حسینیه‌هاست.
او گفت: همچنین راهپیمایی 9 دی امسال در شیراز ساعت 9 صبح از چهار راه پیروزی به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود و شرکت کنندگان در این مراسم در انتهای بلوار شهید آیت‌الله دستغیب برای استماع سخنرانی و قرائت بیانیه گردهم خواهند آمد.
ع.پ /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.