کامبیز مینایی سه شنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بودجه کافی برای اتمام فاز دوم و تجهیز سلف سرویس دانشگاه جهرم در سال جاری ابلاغ شده است و با افتتاح کامل مجموعه سلف سرویس مرکزی و آشپزخانه در سال جاری موانع بسیاری که پیش روی ماست برداشته خواهد شد.
وی اظهار کرد:هدف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استفاده از توانایی خیرین دانشگاه ساز و رشد کمّی و کیفی پروژه‌های خیّرساز است که طی جلسه‌ای با حضور مشاور وزیر و رئیس ستاد خیرین وزارت علوم و نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی موافقت ابلاغ بودجه برای تکمیل مسجد دانشگاه در سال جاری و موافقت با طرح و بودجه ساخت پروژه‌های زمین چمن مصنوعی و مجتمع فرهنگی دانشگاه جهرم به صورت مشارکت با خیرین گرفته شد که بخشی از بودجه زمین چمن مصنوعی دانشگاه ابلاغ و واریز شده و در حال آماده‌سازی جهت واگذاری به پیمانکار است.
وی ابراز کرد:در جلسه‌ با نظر محمدی معاون توسعه سازمان برنامه و بودجه کل کشورو با رایزنی و تلاش نماینده جهرم توانستیم یکی از بزرگترین معضلات دانشگاه جهرم را که آبرسانی به پردیس دانشگاه بود در بودجه کشوری سال آینده لحاظ کنیم تا این مشکل برای همیشه رفع شود.
سرپرست دانشگاه جهرم اضافه کرد: بسیار خوش ‌بین هستیم که پس از تصویب این بودجه در مجلس شورای اسلامی، بتوانیم عملیات آبرسانی به پردیس دانشگاه را انجام دهیم.
دانشگاه جهرم از دانشگاه‌های جامع و مراکز آموزش عالی کشور است که در سال 1385 گشایش یافت.
این دانشگاه هم‌اکنون در چهار دانشکده ادبیات و علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم پایه فعالیت دارد.
شمار اعضای هیات علمی این دانشگاه 65 نفر است.
شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.