سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت فجر شیراز، یکشنبه (دوم دی 97) با اشاره به اینکه استعفایم را پس از شکست برابر تیم ملی حفاری اهواز به باشگاه ارایه کردم، به ایرنا، افزود: از آن جا که شهرآورد شیراز را در پیش داشتیم، نخواستم آن را علنی کنم تا این بازی به حاشیه کشیده نشود.
زارع اظهار داشت: در بازی شهرآورد شیراز در لیگ برتر بانوان ایران که سی ام آذرماه 97 با نتیجه مساوی سه بر سه پایان یافت، هیچ دخالتی نداشتم.
سرمربی با سابقه تیم فجر گفت: امیدوارم باشگاه با استعفایم موافقت کند و فعلا قصد ندارم علت کناره گیری خود را تا پایان بازی های لیگ بیان کنم.
تیم صنعت فجرشیراز که از تیم های مدعی صعود کننده به مرحله حذفی بود به یکباره بنا به دلایلی ضعیف ظاهر شد، به گونه ای که شانس صعودش به مرحله حذفی (پلی آف) کمرنگ تر شد.
هم اینک این تیم پس از انجام 19بازی با 29 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و با توجه به بازی های سختی که پیش رو دارد بعید است که دیگر شانسی برای صعود داشته باشد.
همانگونه که بارها اشاره شد، فوتبال و فوتسال فارس چند سالی است که شرایط خوبی ندارد و نمایندگان این استان در لیگ های مختلف که در حد نام فارس هم نیست، حال و روز خوبی ندارند و معلوم نیست چه کسی پاسخگوی این همه ناکامی هاست.
هیات فوتبال فارس که متولی فوتبال این استان است باید پاسخگو باشد تا مشخص شود چه کسانی مقصر هستند و برای یک بارهم که شده به این نابسامانی ها پایان داده شود و نقش نهادهای نظارتی در ورزش نیز مشخص شود.
تیم های برق 75 ساله، کارا، بهمن، مرصاد، برق جدید شیراز و بسیاری از تیم های دیگر فارس به ویژه در پایه ها هم اینک نامی از آنها باقی نیست و این پرسش قابل مطرح است که هیات فوتبال فارس چگونه امتیاز این تیم ها را واگذارکرده است.؟
البته کُل فوتبال فارس سال های زیادی است که در خواب خرگوشی به سرمی برد به همین دلیل است که استخوان بندی تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز را بازیکنان غیر بومی، آن هم نه درجه یک بلکه دسته چندم کشور تشکیل می دهند، در باره فوتبال فارس و اینکه چرا به این وضعیت گرفتار شده، بحث دیگری می طلبد.
پرسش کارشاسان فوتبال فارس این است که چگونه استانی مانند خوزستان (اگرچه مهد فوتبال است)، چهارتیم در لیگ برتر دارد اما فوتبال فارس که 2 تیم در لیگ برتر داشت و تیم های پایه ای آنها در لیگ برتر بودند، هم اینک 6سال است در حسرت داشتن یک تیم در لیگ برتر به سر می برد.؟
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.