معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز شنبه خود از قول فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پراید شک کرده و به آن دستور ایست دادند اما راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس، اقدام به فرار کرد.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، این وسیله نقلیه را متوقف و در بازرسی از آن 228 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
به گفته وی، در ارتباط با این مواد افیونی، یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان داراب همچنین بیان کرد: در پی مطلع شدن ماموران مبنی بر حمل سوخت قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این منطقه، ماموران یک دستگاه خودرو کامیون را توقیف و در بازرسی از آن 19هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل که فاقد هرگونه مدارک قانونی بود، کشف و در این زمینه یک متهم دستگیر شد.
ضربت از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک در پیوند با حمل و نقل و نگهداری فرآورده های سوختی را از طریق شماره تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز آمده است: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و خودروهای عبوری در محور قطرویه – نی ریز، به یک دستگاه پیکان شک و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به این فرمان اقدام به فرار کرد.
سرهنگ سید خالد یوسفی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو توقیف و در بازرسی از آن 186 کیلوگرم تریاک کشف، یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی این منطقه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار آجر شک و آن را متوقف کردند.
یوسفی افزود: در بازرسی از خودرو یاد شده، 16هزار لیتر گازوییل قاچاق که در زیر بار آجر جاسازی شده بود، کشف شد و در این زمینه 2 نفر متهم دستگیر شدند.
شهرستان نی ریز در 192کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.