به گزارش ایرنا سلیمان کرمی، شنبه در دیدار با شهردار و کارکنان شهرداری فسا بیان کرد: می توان با استفاده از ذهن خلاق و توانمند هنرمندان بومی، با هزینه های منطقی و متعادل، نمادهایی زیبا و با مفهوم ساخت که در عین سادگی، حامل پیام های همه فهم و فراگیر باشند.
وی افزود: اقداماتی که در 2 ماه اخیر در حوزه زیرساختی، زیباسازی شهری و توسعه فضای سبز در دستور کار شهرداری فسا قرار گرفته ضمن رضایتمندی مردم، روحیه امید و مشارکت آنها را در حوزه خدمات شهری ارتقا خواهد داد.
کرمی اضافه کرد: باید مهمترین هدف ما جلب رضایت مردم از عملکرد مدیران شهری و شوراهای اسلامی شهر باشد و در صورت تحقق این امر، جامعه ای پُر نشاط تر همراه با حس همکاری بیشتر مردم با مدیران در فضای شهر به وجود می‌آید.
فرماندار ویژه شهرستان فسا ادامه داد: امیدواریم دهه فجر 97 برخلاف 2دهه فجر گذشته که طرحی برای افتتاح و یا شروع آن از سوی شهرداری این شهر نداشتیم، امسال طرح هایی برای بهره برداری و یا آغاز ساخت آن داشته باشیم.
کرمی گفت: امور شهرداری همواره در حال رصد و توجه خاص مردم است و کارکنان شهرداری با توجه به رسالت سنگینی که بر دوش دارند باید برای کسب رضایت همگان گام بردارند.
معاون استاندار فارس گفت: اگر چه شهرداری با مشکلات فراوانی رو به رو است اما با توجه به ظرفیت های بالقوه اجتماعی، فرهنگی و حضور نخبگان، می توان بر این مشکلات غلبه کرد.
کرمی گفت: انتقادهایی که مسئولان در برخی از موارد از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر مطرح می کنند به منزله وجود اختلاف ریشه دار و اساسی نیست بلکه هدف از این انتقادها، اصلاح امور شهری با هدف رضایت مندی شهروندان است.
فرماندار ویژه فسا اضافه کرد: همچنین از شورای اسلامی این شهر انتظار داریم که فعالیت های آنها جنبه کاربردی بیشتری داشته باشد تا مردم ثمره تصمیم های آنها را در این شهر مشاهده کنند.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9653 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.