به گزارش ایرنا سلیمان کرمی، پنجشنبه در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگی و دانش آموزی شهرستان فسا بیان داشت: پژوهش و نوآوری در جامعه ای توسعه می یابد که نظام آموزشی و فرهنگی، زمینه و شرایط مناسب را برای انجام این کار مهیا ساخته باشد.
وی افزود: معلمان در عصر اطلاعات باید با شیوه های جدید و کارآمد علوم و فنون روز آشنا و به آن مجهز باشند زیرا معلم امروز با اطلاعات دیروز نمی تواند دانش آموزان فردا را تربیت کند.
فرماندار ویژه شهرستان فسا ادامه داد: برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش آموزان باید پژوهنده تربیت شوند و برای رسیدن به این هدف، نیاز به معلمانی است که خود اهل تحقیق و صاحب ایده های نو و خلاقانه باشند و همچنین راه اندازی مراکزی که به نیازهای افراد جوینده علم پاسخ دهد، ضروری است.
کرمی گفت: عملکرد موفق دانش آموزان در جشنواره های جوان خوارزمی، کسب مقام برتر و اول به صورت مداوم توسط پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان فسا در پنج سال اخیر در استان فارس و قرارگرفتن تیم نانو تکنولوژی دانش آموزی این شهرستان در ترکیب 10 تیم شهرهای کشور، موجب افتخار و مباهات جامعه علمی و پژوهشی این منطقه است.
شهرستان فسا در فاصله 130 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9653 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.