به گزارش ایرنا در این بازی که عصر پنجشنبه از گروه یک در سالن صدرا شیراز برگزار شد، تیم صدرا با نتیجه سه بر 2 مغلوب حریف خود شد و همچنان در قعر جدول باقی ماند.
برای تیم صدرا هادی بافنده و رضا طهماسبی گلزنی کردند و مجید کیانی، کامبیز گمرکی و اکبر فیروز پور هم گلزنان تیم هایپر شاهین شهر اصفهان بودند.
تیم صدرا با وجود گذشت 13هفته از این بازی ها تا کنون نتوانسته به پیروزی دست یابد و از آن جا که یکی از کاندیدای سقوط به دسته دوم است باید برای این تیم تازه شکل گرفته، فکر اساسی کرد.
هم اینک در گروه یک که با شرکت 9 تیم برگزار می شود، تیم نفت امیدیه با 26 امتیاز صدرنشین است و تیم صدرا هم با سه امتیاز در قعر جدول به سر می برد.
همچنین در گروه دوم و از هفته سیزدهم نیز تیم عباس نژاد اقلید، عصر پنجشنبه در این شهرستان میزبان تیم شاهد رامک شیراز بود که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان پایان یافت.
برای تیم عباس نژاد اقلید بهزاد امانی و مسعود هدایت گل زدند.
در این گروه هشت تیمی که تیم سفیر گفتمان تهران با 23 امتیاز در صدر جدول آن قرار دارد، وضعیت نمایندگان فارس خوب نیست زیرا تیم عباس نژاد اقلید با 12 امیتاز در رده ششم قرار دارد و تیم شاهد رامک هم با 9 امتیاز هفتم است.
فوتسال فارس هم مانند تیم فوتبالش این روزها بیمار و قعرنشین جدول است و معلوم نیست چه کسی مسئول و پاسخگو است.؟
در رقابت های فوتسال دسته یک ایران 17 تیم حضور دارند و در 2 گروه هشت و 9 تیمی به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و در پایان تیم های اول هر گروه به لیگ برتر فصل 98 صعود خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هر گروه هم راهی دسته دوم می شود.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.