به گزارش ایرنا، ساسان تاجگردون، پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در شیراز افزود:
توسعه هر منطقه، استان یا کشور مولفه های متعددی در ارتباط با بخش های مختلف از جمله منابع انسانی، ثروت، تولید علم، انرژی و مباحث دیگر دارد اما بی تردید یکی از مهمترین مولفه های اساسی آن ایجاد زیرساخت ها از جمله حمل و نقل ریلی، دریایی، هوایی و زمینی است.
وی بیان کرد: امیدواریم با توجه به کوشش هایی که ظرف سال های اخیر و در دولت تدبیر و امید در این استان آغاز شده شاهد ارتقای شاخص ها در موارد یاد شده باشیم.
تاجگردون، با اشاره به عضویت چند نفر از نمایندگان این استان در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: این عضویت و حضور در کنار ظرفیت سایر نمایندگان، یک فرصت بسیار مطلوب برای استان است تا برای رفع مشکلات و پاسخگویی به نیازها گام های اساسی برداشته شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: حمل و نقل یکی از مهمترین بخش هایی است که در نظام بودجه سالانه کشور توجه ویژه ای به آن می شود.
وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون سرمایه گذاری های متعددی در حوزه حمل و نقل شکل گرفته اما مهمتر از آن حفظ و نگهداری این سرمایه هاست که در این سال ها در شرایط و فصول مختلف سال، راهداران فعالانه در این عرصه حضور داشته اند.
بیست و ششم آذر به عنوان روز حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده که سرآغاز هفته ای به همین نام است که تا دوم دی ماه ادامه دارد.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.