به گزارش ایرنا محمد بذرافشان، دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این تسهیلات از منابع کمیته امداد و سپرده های خیران پرداخت شده، افزود: همچنین با توجه به تفاهم نامه و همکاری بین صندوق امداد ولایت و بانک مهر ایران، 93 میلیارد ریال نیز به 2 هزار و 122فقره تسهیلات کارگشایی، ودیعه مسکن و اشتغال پرداخت شده است.
وی بیان داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف افزایش مشارکت نیک اندیشان در امر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تاسیس شده و یکی از خدمات آن پرداخت اینگونه تسهیلات به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی و اقشار آسیب پذیر است.
بذرافشان ادامه داد: هم اینک 57 باجه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان فارس وجود دارد و از ویژگی های این صندوق می توان به اخذ حداقل ضمانت، پرداخت قرض الحسنه از محل سپرده ویژه خیران و اتصال به شبکه شتاب اشاره کرد.
وی، استقبال خیران از صندوق امداد ولایت را خوب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر 208 هزار و 813 فقره حساب اشخاص حقیقی و حقوقی نزد این صندوق افتتاح شده است.
مدیر کل کمیته امداد فارس افزود: همچنین از ابتدای سال 97 تا کنون 6هزار و 814 فقره تسهیلات کارگشایی به میزان 211 میلیارد و 224 میلیون ریال، یک هزار و 306 فقره تسهیلات خودکفایی به ارزش 167میلیارد و 100میلیون ریال، 666 فقره تسهیلات خرید و ودیعه مسکن با اعتبار 52 میلیارد و 568 میلیون ریال به مدجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.
بذرافشان افزود: تسهیلات کارگشایی در سرفصل های درمان، جهیزیه، پرداخت بدهی، کمک معیشت و بازسازی مسکن و تسهیلات اشتغال در سرفصل های کشاورزی، دامداری و قالیبافی اعطا می شود.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.