به گزارش ایرنا،این بازی که از هفته دوازدهم این رقابت ها عصر جمعه در سالن 22 بهمن شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه چهار بر 2شکست را پذیرا شد.
همچنین درهمین چارچوب نیز و از گروه دوم تیم صدرا شیراز در ساری میهمان تیم رسالت این شهر بود که این دیدار با نتیجه 2 بر 2 مساوی پایان یافت و تیم صدرا توانست یک امتیاز را درخانه حریف کسب کند اگرچه همچنان در قعر جدول به سر می برد.
تیم مقاومت شهیدان عباس نژاد اقلید هم رفته رفته به قعرجدول نزدیک می شود و این تیم در این هفته در کرمانشاه با نتیجه هشت بر 2 مغلوب تیم شاهین این شهر شد.
درپایان هفته دوازدهم در جدول رده بندی گروه یک تیم صدرا شیراز با سه امتیاز همچنان در قعر جدول بسر می برد، تیم شاهد رامک با 9 امتیازدر رده ششم گروه 2 قراردارد و مقاومت اقلید هم در این گروه با 9 امتیاز رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است تا تیره روزی های فوتسال و فوتبال فارس ادامه داشته باشد.
در رقابت های فوتسال دسته یک ایران 17 تیم حضور دارند و در 2 گروه 9 و هشت تیمی با هم به صورت دوره ای بازی می کنند و در پایان تیم های نخست هر گروه جواز حضور در لیگ برتر فصل 98 را کسب خواهند کرد و 2 تیم انتهای هر گروه هم راهی دسته دوم می شوند که بداقبالی تیم های فارسی برای سقوط بسیارنزدیک است مگر اینکه برایشان فکر اساسی کنند.
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.