روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، جمعه به نقل از جمال رازقی افزود: بر اساس گزارش های فصلی، مهمترین موانع کسب و کار در کشور مربوط به بانک ها، تامین اجتماعی، مالیات و قانون کار است که اگر به شکل تخصصی و متمرکز بر روی هر یک از آنها کار شود به طور حتم نتیجه مطلوب تری کسب خواهد شد.
وی که در جمع روسای تشکل ها و فعالان بخش خصوصی این استان در شیراز سخن می گفت ادامه داد: با توجه به وجود همین موانع، اتاق بازرگانی فارس، رفع موانع کسب و کار و تسهیل شرایط ایجاد کسب و کار توسط فعالان اقتصادی استان را به عنوان یک اولویت با جدیت دنبال کرده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
او اظهار داشت: اتاق بازرگانی فارس رفع مشکلات بخش خصوصی این استان از جمله در بخش تولید و صادرات را به طور مستمر پیگیری و تاکنون راهکارهایی نیز ارائه کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: اتاق فارس آماده همکاری در زمینه بررسی موانع کسب و کار توسط بانک ها و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها است چرا که این موانع مسائل مهمی از جمله اشتغال را تحت الشعاع قرار داده است.
رازقی گفت: ما در کشور نیاز به قوانین جدید نداریم بلکه همین قوانین فعلی اگر به درستی اجرا شود بسیاری از مشکلات محیط کسب و کار اصلاح خواهد شد.
وی، تعامل اتاق بازرگانی فارس با دستگاه های اجرایی و دستگاه قضایی برای رفع موانع کسب و کار را خوب توصیف کرد و گفت: این ارتباط سبب شده فارس در بحث فضای کسب و کار طی سال های اخیر جزو پنج استان نخست کشور باشد.
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.