به گزارش ایرنا سید حشمت ‌الله حیات‌الغیب، پنجشنبه در دیدار با امام جمعه جهرم با اشاره به حمایت مرکز مراقبت‌ بعد از خروج زندانیان با اختصاص تسهیلات اشتغالزایی، افزود: این مرکز با پرداخت تسهیلات 200 میلیون ریالی به زندانیانی که از حبس رهایی می یابند به آنها کمک می‌کند تا به زندگی خود سامان بخشند.
وی ادامه داد: مرکز بعد از خروج زندانیان پس از اعطای وام به آنها، مراقبت و رصد می‌کند تا تسهیلات پرداخت شده را در جای خود و برای ایجاد اشتغال هزینه کنند.
مدیرکل زندان‌های استان فارس با اشاره به اینکه حمایت از زندانیان پس از رهایی آنها از حبس به عدم بازگشت مجدد آنها به زندان کمک می کند، گفت: 10هزار نفر از خانواده‌های زندانیان این استان نیز زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند و این انجمن به آنها خدمات‌رسانی می‌کند.
حیات الغیب بیان کرد: استان فارس با 576 زندانی مهریه، رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده بود اما موفق شدیم 450 نفر از آنها را آزاد کرده و به آغوش خانواده هایشان باز گردانیم و در این میان اداره زندان جهرم پیشتاز در آزادی اینگونه زندانیان بوده است.
وی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: هم اینک 17کتابخانه مشارکتی در زندان‌های استان فارس وجود دارد که دارای 70هزار جلد کتاب است و به زندانیان کتابخوان امتیازهایی نیز تعلق می گیرد.

** رئیس زندان شهرستان جهرم معرفی شد
همچنین در آیین دیگری که امروز (پنجشنبه) با حضور مدیر کل زندان های استان فارس در جهرم برگزار شد، محمود مقیمی به عنوان رئیس زندان این شهرستان معرفی و از خدمات جعفر رجبی رئیس پیشین این زندان تقدیر شد.
شهرستان جهرم در فاصله‌ 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.