به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمد خرسند، چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کازرون که با حضور رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به محرومان و فقرا یک میثاق الهی است، اظهار داشت: همگان وظیفه داریم در این مسیر تلاش کنیم و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز برای خدمت رسانی به محرومان به وجود آمده است.
وی افزود: امام خمینی (ره) مخالف نامگذاری هر نهادی به نام خود بود اما از نامگذاری کمیته امداد با افتخار استقبال کرد.
خرسند، اصلی‌ترین اولویت کشور را رفع فقر و محرومیت دانست و گفت: تمام برنامه‌های کشور باید متوجه این هدف باشد و وظیفه اصلی نظام است که به محرومان کمک کند.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرستان کازرون دارای 6 شهر و بخش است، برخی از روستاهای این شهرستان از جمله دله، بنو و پوسکان، راه دسترسی و حتی کمترین امکانات در اختیار ندارند.
خرسند، خطاب به رئیس کمیته امداد کشور و مسئولان استانی که به شهرستان کازرون سفر کردند، اظهار داشت: در این سفر از یکی از این مناطق بازدید کنید چرا که امیدواریم در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب، با همراهی مسئولان استان فارس و پیگیری‌های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بخشی از محرومیت‌های کازرون برطرف شود.
وی با تاکید بر اینکه حل برخی از مشکلات شهرستان‌ها به حضور مسئولان کشوری نیاز دارد تا از نزدیک مشکلات را ببینند و برای رفع آنها اقدام کنند، گفت: بخش جره شهرستان کازرون از سایر مناطق این شهرستان محروم تر است و امیدواریم با حضور مسئولان، قسمت هایی از این محرومیت ها زدوده شود.
شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.