به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا ، امین عربی در این دیار که دوشنبه صورت گرفت، افزود:آماده همکاری در زمینه برگزاری نشست‌های تخصصی و ترغیب سرمایه گذاران فارسی مقیم داخل و خارج از کشور هستیم.
وی بیان کرد: مجاورت لامرد با مراکز و کانون‌های اصلی انرژی و صنعت در دو استان بوشهر و هرمزگان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای هم‌افزایی این مناطق از مزیت‌هایی است که تقریبا در کمتر جایی از کشور سراغ داریم.
مشاور استاندار فارس گفت:در چند سال اخیر تلاش شده است تامین نیازهای اساسی مناطق صنعتی بخصوص منطقه ویژه اقتصادی لامرد از نظر آب، گاز، برق، ارتباطات و سایر پیش شرط‌های توسعه‌ای در اولویت قرار گیرد.
عربی اضافه کرد: بدون تردید استان فارس در شمار پیشروترین استان های برخوردار از قابلیت ها و توانمندی های مورد نیاز در عرصه منابع سرشار انرژی و متخصصان کارآزموده است.
وی ادامه داد: شاهد تدابیر مناسب دست اندرکاران این منطقه برای تسریع در ایجاد زیر ساخت‌ها و پاسخگویی به سرمایه گذاران مستقر و همچنین جذب فعالان اقتصادی برای مشارکت در طرح های بزرگ تولیدی و صنعتی متناسب با طراحی ها و جانمایی های انجام شده هستیم که شایسته تقدیر است هر چند تا رفع همه کاستی‌ها و غلبه بر چالش‌ها فاصله داریم.
بر پایه این گزارش مدیر پروژه های نفت و گاز مجتمع صنعتی فجر شیراز نیز در جریان این بازدید ضمن استقبال از تعامل و همکاری همه جانبه با مدیران منطقه ویژه اقتصادی لامرد، خیل انبوه متخصصان و دانش آموختگان استان فارس در عرصه‌های صنعتی را سرمایه گرانبهایی توصیف کرد که می‌توانند گره از بسیاری مشکلات فرارو بردارند.
محمدرضا ظهیری گفت: منطقه ویژه اقتصادی لامرد نمادی از تلفیق مدیریت جهادی با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و کارآمد است که در فضای کنونی می تواند دستمایه برون رفت از چالش هایی نظیر بیکاری دانش آموختگان و خام فروشی معادن به شمار آید.
این مدیرصنعتی خواستاربسیج همه ظرفیت ها وامکانات برای توسعه صنعتی در استان فارس با رعایت همه الزامات و استانداردها شد.
محمدرضا شهیدی عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی لامرد و مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری این مجموعه ضمن تشریح دستاوردهای این منطقه از همگرایی، تعامل و همکاری بین بخشی مدیران صنعتی، اجرایی و سیاسی این استان تقدیر کرد.
شهرستان لامرد در فاصله 365 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9769 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.