به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم فروزانی دوشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز، برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس را به عنوان یک رویداد بین المللی مهم توصیف کرد و افزود: این نمایشگاه که اعتبار گردشگری کشور و فارس محسوب می شود می تواند روند توسعه صنعت گردشگری در کشور و استان فارس را سرعت بخشد.
وی ادامه داد: اگر به دنبال تبدیل فارس به یک استان گردشگری هستیم باید اهتمام و توجه بیشتری به برگزاری چنین رویدادهایی با رویکرد های اقتصادی و فرهنگی داشته باشیم.
او اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری پارس فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است و باید از این فرصت نهایت بهره و استفاده لازم را ببریم.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: در این نمایشگاه می توان با معرفی مطلوب ظرفیت های استان، علاقه مندان به سرمایه گذاری در بخش گردشگری را تشویق و ترغیب به حضور در فارس و سرمایه گذاری در این زمینه کرد.
فروزانی بیان کرد: بنابراین لازم است که همه دست اندرکاران امر برگزاری این نمایشگاه تمام توان خود را به کار گیرند تا نمایشگاه با بالاترین و بهترین کیفیت و در شان استان فارس و کلانشهر شیراز برگزار شود.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس هم گفت: دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس با محوریت توریسم سلامت و گردشگری مذهبی از ٢١ تا 24 آذرماه جاری و با حضور کشورهایی از جمله ترکیه، عمان، اندونزی، امارات، هند و سنگاپور و استان هایی مانند خراسان رضوی، اصفهان، تهران، همدان، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سمنان و همچنین منطقه آزاد چابهار در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می شود.
مصیب امیری افزود: در این نمایشگاه علاوه بر حضور زنجیره گردشگری سلامت، دفاتر خدمات مسافرتی، ایرلاین ها و هتلداران، جشنواره فرهنگی - تاریخی محور ساسانی با رویکرد معرفی آثار تاریخی و میراثی به ثبت رسیده در محورهای سروستان، فیروزآباد و کازرون برگزار خواهد شد.
او اظهار داشت: در حاشیه دهمین نمایشگاه پارس نشست های علمی و تخصصی در چهار محور هتلداری، دیجیتال، اقتصاد گردشگری سلامت، استراتژی بازاریابی و مهندسی ارزش در گردشگری نیز برگزار خواهد شد.
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.