به گزارش ایرنا، یدالله رحمانی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان در شیراز، توجه به این مهم را از ملاک های ارزیابی عملکرد بانک ها برشمرد و افزود: دستگاه های اجرایی نیز در کنار بانک ها باید بیش از گذشته از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده کنند.
وی ادامه داد: قطعا با استفاده مناسب از منابع صندوق توسعه ملی می توان روند توسعه استان را سرعت بیشتری بخشید.
او اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور باید تولید را بیش از گذشته مورد توجه و حمایت قرار داد و ضمن توجه به اهلیت سرمایه گذار، ارائه تسهیلات به بخش تولید را مد نظر داشته باشیم.
سرپرست استانداری فارس، نقش سیستم بانکی را در شرایط فعلی کشور در جهت حل مشکلات تولید و تامین منابع مالی مورد نیاز بخش های مختلف اقتصادی بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در سال 95 یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به شکل مستقیم و غیر مستقیم در استان به واحدهای تولیدی پرداخت شده که این رقم در سال 96 به یک هزار و 250 میلیارد تومان رسید.
رحمانی گفت: برای پیگیری مطالبات سیستم بانکی باید گزارشی در این زمینه در یک چارچوب مشخص در حوزه های مختلف کشاورزی، خدماتی، زیرساختی وتولیدی تنظیم شود و این موضوع در جلسه های هماهنگی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، واحدهای بدهکار و بانک ها مطرح و پیگیری شود.
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.