به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود:این مقدار ماده مخدر طی 72 ساعت گذشته کشف شد.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 56 باند مواد مخدر در فارس متلاشی و 35 تن انواع مواد مخدر کشف شده که مقایسه این آمار با مدت مشابه سال گذشته نشان از افزایش 25 درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان دارد.
گودرزی ادامه داد: از ابتدای سال 97 تاکنون 675 دستگاه خودرو، 72 موتورسیکلت کشف و 13 هزار نفر اعم از قاچاقچی، خرده فروش و معتاد در فارس دستگیر شده اند.
وی اظهار داشت: از فروردین تا آبان 97 کالاهای قاچاقی نظیر پوشاک، سیگار، انواع لوازم خانگی،تلفن همراه،لاستیک ،کفش ،کالاهای سلامت محور و ... به ارزش مجموع 260 میلیارد تومان در این استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 53 درصد افزایش شان می دهد.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: از ابتدای سال 97 تا پایان آبان ماه دو هزار و 826 دستگاه خودرو در حوزه مبارزه با کالا قاچاق توقیف و پنج هزار و ده نفر نیز دستگیر شدند.
وی تعداد پرونده های کلان سال 97 در حوزه کالا قاچاق را 57 فقره عنوان کرد و گفت: ارزش پرونده های کلان حوزه کالا قاچاق از 500 میلیون تومان به بالا محسوب می شود که در هشت ماه سال جاری کشف پرونده های کلان نسبت به مدت مشابه ده درصد افزایش داشته است.
گودرزی عنوان کرد: قاچاق سوخت در سال جاری به دلیل افزایش نرخ جهانی و سرمای هوا افزایش چشمگیری داشته و از ابتدای سال جاری یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در فارس کشف شده که به نسبت سال گذشته 93 درصد افزایش نشان می دهد.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.