به گزارش ایرنا،یوسف آفرینی شامگاه جمعه به خبرنگاران اظهار داشت: در قالب توری فرهنگی که توسط اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شیراز با هدف صیانت از بهبود یافتگان سوء مصرف مواد مخدر برگزار شد 22 نفر از معتادان متجاهری که در مرحله بهبود قرار دارند،جهت اجرای برنامه آموزشی و فرهنگی از کتابخانه رئیسی اردکانی شیراز بازدید کردند.
وی ادامه داد: بهبود یافتگان سوء مصرف مواد مخدر در این برنامه از این کتابخانه بازدید و ضمن آشنایی با روند کار نهاد، از بخش های مختلف دیدن و کتاب های مورد علاقه خود را انتخاب و به امانت گرفتند.
آفرینی با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار در شیراز صورت گرفت و در آینده نیز ادامه می یابد، اضافه کرد: باید تمام راه های ممکن جهت حمایت از بهبود یافتگان آسیب های اجتماعی به کار گرفته شود تا عزت نفس آنها ارتقا پیدا کند تا این افراد بتوانند در جهت حفظ سلامت و پایداری خود تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه با کمک مدیریت نهاد کتابخانه های عمومی استان برای بهبود یافتگان کارت عضویت در کتابخانه های عمومی صادر می شود،گفت: آنها می توانند با در دست داشتن این کارت از تمام کتابخانه های عمومی استان فارس استفاده کنند.
در این بازدید که روز جمعه صورت گرفت، تعدادی کتاب از طرف مدیر نهاد کتابخانه های استان به بهبود یافتگان هدیه داده و همچنین به این افراد مهارت نه گفتن و کنترل وسوسه نیز آموزش داده شد.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.