به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین جمالی زاده، شامگاه پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان فسا افزود: بسیاری از مشکلات سیاسی و فرهنگی امروز جامعه ناشی از آفت گروه گرایی و شخص محوری است.
وی، همچنین از اصحاب رسانه درخواست کرد از تعصب های بی مورد اجتناب کنند، صیانت و حفاظت از اختلاف‌سلیقه‌ها را خط قرمز حوزه کاری خود قرار دهند و در هر شرایطی به منافع شهرستان و شهروندان اهتمام ویژه داشته باشند.
امام جمعه فسا ادامه داد: می کوشیم اگر مسایل و مشکلاتی بین مسئولان این شهرستان وجود دارد در نشست های خصوصی مطرح و برای حل آنها پیگیرهای لازم انجام شود و اینگونه مسائل به عموم مردم کشیده نشود.
جمالی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فسا شهری سیاسی است به همین سبب زمینه و فضای راه اندازی کارگاه های علمی و پژوهشی آنگونه که باید در آن وجود ندارد و خلاء اینگونه کارگاه ها برای دانش آموزان، دانشجویان و حتی طلاب این شهرستان احساس می شود.
وی ادامه داد: در پی ایجاد چنین کارگاه هایی هستیم و اگر تا پایان سال 97 این کار محقق نشد در سال آینده شرایط را برای راه اندازی آن مهیا و از شخصیت‌های علمی و نظریه ‌پردازان نامی کشور برای حضور در این کارگاه‌ها دعوت خواهیم کرد.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9653 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.