به گزار ش ایرنا تیم های شهر صدرا، شاهد رامک شیراز و مقاومت عباس نژاد اقلید در دور رفت نتوانستند امتیازهای مناسب را کسب کنند و به نظر می رسید که در دور برگشت با تقویت تیم های خود، قوی تر روانه بازی ها در دور برگشت که به مراتب سخت تر خواهد بود، شوند که این اتفاق نیفتاد و هر سه تیم در نخستین هفته از دور برگشت، بازی های خود را به حریفان واگذار کردند.
اما در هفته یازدهم (دور برگشت) که فردا (جمعه) برگزار می شود، تیم صدرا شیراز میزبان خالص سازان زنجان است، تیم مقاومت عباس نژاد در شهرستان اقلید به مصاف سفیر گفتمان تهران صدرنشین گروه می رود و تیم شاهد رامک شیراز هم در قزوین میهمان تیم شهرداری این شهر است.
شاگردان وحید نعمت اللهی، سرمربی با سابقه تیم صدرا که پس از انجام 10 بازی طعم پیروزی را نچشیدند در این هفته به مصاف تیمی می روند که با 19 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است.
به نظر نمی رسد تیم جوان شده صدرا بتواند از پس این تیم برآید مگر اینکه معجزه ای رخ دهد و تیم صدرا نخستین پیروزی خود را جشن بگیرد.
دست اندرکاران تیم صدرا که قرار بود در دور برگشت تیم را متحول کنند هم اینک با یک امتیاز در قعر جدول گروه یک قرار دارند و از کاندیدای سقوط هستند و باید منتظر ماند و دید آیا آنها می توانند سهمیه خود را که پس از چندین سال به دست آوردند در لیگ دسته یک حفظ کنند.؟
همچنین تیم عباس نژاد اقلید هم که سال های گذشته، چهره بهتری در رقابت ها داشت و حتی یک سال هم مدعی شد در این فصل نتوانسته خوب نتیجه بگیرد و در گروه دوم این بازی ها با هشت امتیاز در رده هفتم است که این تیم هم در خطر سقوط قرار دارد.
تیم شاهد رامک شیراز هم از دیگر تیم های قدیم شیراز است که زیر پوشش کارخانه لبنیات رامک قرار گرفته تا مشکل مالی این تیم حل شود اما این تیم هم در دور رفت بد عمل کرد و هم اینک با 9 امتیاز در رده ششم است و این تیم هم مانند 2 تیم دیگر فارس در خطر سقوط قرار دارد.
به هرحال، حال و روز تیم های فوتبال و فوتسال فارس این روزها در لیگ های مختلف خوب نیست و دست اندرکاران هیات که عطش زیادی در انتخابات برای گرفتن سکان دو باره هیات را داشتند باید ببینیم چه نسخه شفا بخشی برای فوتبال و فوتسال بیمار فارس خواهند پیچید و یا آمده اند که دوران هشت ساله خود را تکمیل کنند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.