به گزارش ایرنا جمال رازقی، عصر سه شنبه در حاشیه رونمایی از این طرح ها در جمع خبرنگاران افزود: اتاق بازرگانی فارس، ظرف چند سال اخیر اتخاذ رویکرد علمی و پژوهشی را به عنوان یک اولویت در دستور کار داشته و به همین سبب امروز با مشارکت دانشکده علوم نوین دانشگاه علوم پزشکی شیراز شاهد رونمایی از این طرح ها هستیم.
وی ادامه داد: از جمله این طرح ها که متعلق به حوزه های کشاورزی، مهندسی، پزشکی و گردشگری است می توان به طرح بازیافت از مبدا، دستگاه تولید علوفه هیدروپونیک، دستگاه هوشمند کدینگ، صفحات خورشیدی، استارت آپ، زیداکس، نرم افزار CRT، ساخت انواع پروتزهای پیچیده جراحی و سامانه تجارت الکترونیک تخصصی صنعت ساختمان اشاره کرد.
او اظهار داشت: ما در اتاق بازرگانی فارس حامی اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری، طراح دفاتر تبادل فناوری در اتاق های بازرگای کشور و تسهیل کننده صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان جنوب کشور هستیم.
رازقی گفت: اتاق بازرگانی فارس همچنین خدمات تجاری سازی، صادرات و انتقال فناوری را به واحدهای اقتصادی و بخش خصوصی استان و کشور ارایه می دهد.
هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام فارس تا شانزدهم آذرماه جاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز، پذیرای بازدید کنندگان است.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.