به گزارش ایرنا این گروه که سرپرستی آن را مصطفی منافی بر عهده دارد، متشکل از: سعید بهنام خواننده گروه، حمید لیمو پرور نوازنده سنتور، مهدی حسن‌پور نوازنده کمانچه، مسعود فرشادی نوازنده عود، آرمان دمان، تمبک، محسن حسین‌دوست، دف، و نوازنده سه‌تار است.
این گروه یازدهم آذرماه جاری در تالار حافظ شیراز هنرنمایی می کند.
سال 96، سعید بهنام، خواننده گروه سایه جهرم در نهمین جشنواره گروه ‌نوازی موسیقی فارس، تقدیر شد.
فراخوان جشنواره گروه‌نوازی موسیقی فارس از مرداد ٩٧ اعلام شد و بیش از ٨٠ گروه در این جشنواره شرکت کردند که در مرحله نخست، هیات انتخاب در تهران تشکیل شد، در این دوره از جشنواره ٤٩ گروه از سراسر استان فارس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
دهمین جشنواره موسیقی فارس در چهار بخش رقابتی، غیر رقابتی، پژوهشی و آموزشی برگزار می شود.
بخش رقابتی این جشنواره در 6 شاخه و 2 مرحله برگزار خواهد شد و به برگزیدگان نهایی، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایزی اهدا می‌شود.
امسال، شرکت‌کنندگان در بخش کودک به صورت غیر رقابتی، موسیقی اجرا می‌کنند، در بخش موسیقی کلاسیک، پاپ و آواز جمعی، گروه‌ها به دلیل نرسیدن به حد نصاب جشنواره به بخش رقابتی راه نیافتند و بخش رقابتی تنها در بخش‌های موسیقی دستگاه‌های ایرانی، موسیقی محلی و گروه‌های کوبه‌ای برگزار می‌شود.
نخستین بخش دهمین جشنواره گروه نوازی فارس که از نهم آذرماه جاری و در گروه‌های کودک در تالار حافظ شیراز آغاز شد تا شانزدهم همین ماه ادامه دارد.
9910 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.